Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mikofair.cz

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Vymezení pojmů
Dodavatel/prodávající 
– je osoba, která dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Kupující/spotřebitel – je osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby.
Kupní smlouva – objednávka kupujícího je uzavřena momentem potvrzení objednávky ze strany kupujícího a prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Obchodní podmínky – smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím.
Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami patnými a účinnými v momentu odeslání své objednávky a je jimi vázán od momentu uzavření kupní smlouvy. S těmito podmínkami má kupující možnost se seznámit před vlastním uskutečněním své objednávky.

Každý zákazník, který chce objednat zboží prostřednictvím našeho elektronického obchodu, je povinen uvést pravdivé a úplné údaje. V případě, že tak neučiní, může být odeslání zboží odmítnuto.

Obchodní podmínky obsahují následující ustanovení:
1/ Jak vybrat a objednat zboží
2/ Objednávka, kupní smlouva
3/ Ceny a slevy
4/ Expedice a doručení zboží
5/ Způsoby platby
6/ Odstoupení od smlouvy
7/ Reklamace

1/ Jak vybrat a objednat zboží

Nakupovat v našem e-shopu můžete jako přihlášený zákazník nebo jako host. Registrace do e-shopu není nutná, přináší Vám však různé výhody.

Pro velkoobchodní zákazníky je registrace nutná, pokud chtějí využívat své smluvní velkoobchodní ceny. Registrace velkoobchodního zákazníka podléhá schválení ze strany Prodávajícího, vyžadujeme k ní zaslání IČ společnosti a smluvní domluvu velkoobchodních podmínek. Více v sekci Velkoobchodní spolupráce.

Zboží můžete v našem e-shopu vybírat těmito způsoby:
- prohlížením katalogu v jednotlivých kategoriích zboží
- hledáním pomocí klíčového slova ve vyhledávači

Nákupní košík
Jakmile se rozhodnete pro nákup vybraného zboží,  stiskněte tlačítko Dát do košíku u obrázku zboží. V tom případě se vloží do košíku jeden kus. Požadujete-li více kusů zboží, zadejte ještě před stiskem tlačítka příslušný počet do kolonky Množství.

Hodnota vybraného nákupu se po celou dobu zobrazuje v horní liště v kolonce Nákupní košík společně s údajem, zda jste přihlášen jako registrovaný zákazník, či nikoliv. Přesný obsah košíku pak můžete v kterémkoliv okamžiku zkontrolovat kliknutím na volbu „Nákupní košík“.  Poté můžete provést změnu objednávky např. v množství kusů, nebo můžete zboží z košíku odebrat. Po provedení změn stiskněte tlačítko „Aktualizovat“, abyste zjistili aktuální hodnotu zboží.

Máte-li vše správně vybráno  a chcete objednávku potvrdit, stiskněte tlačítko „Objednat“.

Pokladna
Po zadání tlačítka „Objednat“ Vás systém provede dalšími kroky, ve kterých si můžete vybrat způsob dopravy, doručovací adresu a způsob platby. Před potvrzením objednávky si pak ještě můžete zkontrolovat objednané položky, celkovou hodnotu zboží včetně poštovného. Systém Vám automaticky zašle kopii Vaší objednávky na váš e-mail.

Pokud si chcete zboží vyzvednou osobně, vyčkejte ještě na e-mail s informací, že zboží je pro Vás připraveno.
Pokud platíte soukromou objednávku bankovním převodem, budeme ji expedovat okamžitě po připsání peněz na náš účet(nevztahuje se na velkoobchodní zákazníky se schválenou platbou na fakturu).

 

2/ Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.mikofair.cz jsou závazné a jsou návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva pak vzniká dodáním zboží, k jejímu vzniku není třeba formální potvrzení objednávky prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje možnost ověřit si platnost objednávky, např. při vyšší hodnotě nebo větším počtu kusů. V takovém případě požádá kupujícího o potvrzení telefonicky či písemně. Pokud v takovém případě kupující objednávku nepotvrdí, stává se tato neplatnou.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího momentem převzetí zboží a zaplacení kupní ceny.

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.mikofair.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů. Tento souhlas je poskytnut na dobu neurčitou. Veškeré osobní údaje zákazníků jsou chráněny před zneužitím a nejsou poskytovány třetím osobám.

3/ Ceny a slevy

Ceny veškerého zboží uvádíme včetně DPH. Velkoobchodním zákazníkům se zobrazují po registraci a schválení registrace jako velkoobchodního zákazníka jejich smluvní velkoobchodní ceny. 

V rámci partnerských programů nebo zaměstnancům firemních zákazníků poskytujeme individuální slevy, které se uplatní zadáním přiřazeného kódu do okénka Komentář v Kroku 5 objednávky (Způsob platby).

4/ Expedice a doručení zboží

Pokud je zboží skladem, jsou objednávky doručené do 12 hod. expedovány ještě téhož dne. Objednávky doručené po 12 hod. jsou expedovány druhého dne. V případě, že objednané zboží není skladem, budeme Vás informovat (telefonicky, SMS, případně e-mailem) o nejbližším možném termínu dodání.
Zboží zasíláme společností Geis (balík na dobírku, velkoobchodní zákazníci po schválení také platbou převodem) nebo si ho můžete vyzvednou osobně v našem sídle v Praze 5 na Jinonické 80, Bussines Park Košíře. Dopravné činí 85 Kč, vč. DPH
Objednávky nad 2000 Kč bez DPH mají dopravné ZDARMA.

Pro pravidelné zákazníky je možnost sjednat po dohodě také závozy naším kurýrem v rámci pravidelných závozových okruhů.

5/ Způsoby platby

V našem internetovém obchodě můžete platit následujícími způsoby:

Dobírka - platbu dobírkou může použít pouze zákazník s trvalým pobytem na území ČR s dodací adresou na území ČR. Zboží platíte při dodání společnosti Geis, respektive při jeho převzetí.

Platba v hotovosti - využijete při osobním odběru v našem výdejním místě.

Bankovní převod
- pro soukromé objednávky:
při platbe bankovním převodem budeme Vaši objednávku expedovat okamžitě po připsání peněz na náš účet
- pro smluvní zákazníky: na základě předchozí domluvy o platbě na fakturu

6/ Odstoupení od smlouvy

Kupujete-li zboží jako soukromá osoba (neplatí pro velkoobchodní zákazníky a objednávky na IČ), máte podle občanského zákoníku právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Pokud se tak rozhodnete, zašlete zboží zpět na adresu uvedenou na faktuře, a to za následujících podmínek:

  • rozhodnutí k odstoupení od smlouvy nám sdělte telefonicky a své požadavky upřesněte písemně v zásilce u zboží, které budete vracet.
  • zboží musí být v původním nepoškozeném obalu, s originálem dokladu o koupi
  • zboží nesmí být použité ani poškozené, musí být schopné dalšího prodeje
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atp.)
  • s písemnou žádostí o odstoupení od kupní smlouvy, uvedením čísla objednávky, data nákupu
  • s číslem účtu pro vrácení peněz

Zboží zašlete jako obyčejný balík, zásilky na dobírku nepřijímáme. Peníze vám budou připsány na účet do 30ti dnů od přijetí vráceného zboží a jeho kontroly. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nevracíme peníze za poštovné! V případě výměny zboží za jiné vám bude naúčtován rozdíl ceny, pokud se ceny vráceného a nově objednaného zboží liší, a poštovné.

7/ Reklamace zboží a vrácení peněz

Zboží můžete reklamovat z následujících důvodů:

  • zboží je poškozené či zkažené
  • zboží je nekompletní (rozdíl v množství)
  • došlo vám jiné než objednané zboží

Doporučujeme, abyste si vždy před přijetím zásilku dobře prohlédli. Za škody při přepravě ručí dopravce, proto pokud při přebírání zjistíte poškození obalu nebo zboží, sepište ihned s dopravcem protokol o poškození a zásilku nepřebírejte. Oznamte nám, že jste zásilku nepřevzali a důvody.

Pokud reklamujete zboží z nepoškozené zásilky, oznamte nám zjištěné vady písemně nebo využijte online reklamační formulář na našem e-shopu. V zákonem dané lhůtě reklamaci posoudíme a informujeme Vás, zda je oprávněná a jak ji budeme řešit.